Россия-24




Rossiya-24 (ruscha: Россия-24) Rossiya davlatiga tegishli va rus tilidagi yangiliklarni efirga uzatadigan kanaldir. U asosiy kontenti va formati milliy va xalqaro voqealarni qamrab olishga asoslangan, shuningdek, ichki muammolarni ham yoritib boradi. U VGTRKga tegishli.

Tarixi



Translyatsiya 2007-yil 1-yanvarda Rossiyada, 7-fevralda AQShning gʻarbiy sohilida, 2008-yil 19-mayda Serbiyada va 2008-yil 9-oktyabrda Qirgʻizistonda boshlangan. VGTRK Qrimda 2014-yil 10-martda efirga uzatila boshlandi.

Kanalning bosh muharriri Evgeniy Bekasov (2012-yildan).

Telekanal goʻyoki Rossiyaning Yevropadagi Kaliningrad anklavidan tortib Uzoq Sharqdagi Vladivostokgacha boʻlgan barcha mintaqalaridagi hayotning keng va xolis konturini taqdim etishni maqsad qilgan. 2010-yilning 1-yanvarigacha davlatga qarashli VGTRK oʻz kanallarini rebrending qilgungacha kanal Vesti nomini oldi.

„Rossiya 24“ 2022-yilda Rossiyaning Ukrainaga bostirib kirishi natijasida Ukraina, Buyuk Britaniya va Yevropa Ittifoqida taqiqlangan edi. Telekanal Bucha qirgʻini sahnalashtirilganini yolgʻon daʼvo qilib, Sankt-Peterburgdagi film suratga olingan aktyorlarning manekenlarni joylashtirgani tasvirlari ukrainalik askarlar boʻlib, manekenlardan „murda sifatida oʻtkazib yuborishgan“ deb taxmin qilgan

Buyuk Britaniya va Avstraliya „Rossiya-24“ telekanalining eng yirik urush muxbirlari va targʻibotchilaridan biri Evgeniy Poddubniyga qarshi sanksiyalar joriy qildi.

Logotiplari




Manbalar




Havolalar




uz.wikipedia.org



Uzpedia.uz